головна > Блог > Як доглядати меблі з дерева?

ФОТОЗВІТ БУДІВНИЦТВА ПІРСА В УКРАЇНІ

Будівництво на воді, а особливо у морі, справа не проста. Необхідно не тільки вміти правильно порахувати навантаження, врахувати сезонні відливи та припливи, але також мати практичний досвід реалізації схожих проєктів.

У січні 2020 року в компанію PILLAR звернувся замовник із завданням спроектувати і побудувати пірс-причал, який буде служити для швартування легких катерів.
За завданням замовника пірс повинен виступати в море на 100 метрів, відходити в бік на 100 метрів уздовж берега і повертатись назад до берега, утворюючи П- образну підкову в Чорному морі загальною довжиною 300 метрів.

Після складання техзавдання і оформлення всіх необхідних документів компанія розпочала проектування. Згідно з отриманими розрахунками, для монтажу пальово-гвинтового фундаменту знадобилося 328 геошурупів довжиною від 2,5 до 4 метрів, діаметром 89мм. Для забезпечення більшого терміну експлуатації геошурупи були покриті спеціальною водовідштовхувальною фарбою, яку використовують при захисті від корозії кораблів і труб у морі.

Фахівці компанії здійснювали монтаж паль безпосередньо на воді за допомогою спеціальних пристосувань. Якщо не брати до уваги несприятливі погодні умови, що призвели до зупинки вкручування паль і незначні зміни в проекті в процесі будівництва, то термін монтажу геошурупів склав 14 днів силами чотирьох монтажників. Даний вид монтажу вважається одним з найскладніших, так як люди працюють під палючим сонцем, випиваючи мінімум по 5 літрів води кожен протягом однієї робочої зміни. Також морська сіль вкрай негативно впливає на обладнання та інструмент, руйнуючи їх в процесі будівництва. Незважаючи на всі складнощі, фахівці компанії PILLAR успішно впоралися з поставленим завданням.

Щоб отримати консультацію залиште свої контакти